Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
(Administrátor)
Dobr den, pokud máte problém se zakoupeným výrobkem, zašlete nám ho na reklamaci. Popřípadě kontaktujte náš servis (servis@ipopular.cz) a dohodnete se s technikem na dalším postupu.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
28 .11.2019 jsem zakoupil tenhle mlýnek na maso , po zapnutí srší s něj viditelně jiskry ,je k ničemu ,na e-mail odepsali že si pro něj 3.12 2019 přijedou , dnes je 9.12.2019 a nic se neděje a to jsme museli byt tolik dní doma a čekat na jejich slibovaný svoz, teléfon s mojím číslem neberou dělají mrtvého brouka , na zavolání s jiného než mají uvedeno se ozvali , že mají toho svozu moc a to mě ještě sdělili že když nechci čekat ať si ho pošlu na své náklady na adresu co mě nadiktovaly což je pro mne úplná drzost,peníze mě slibujou že vrátí ale až to projde jejich kotrolou zase bůh ví kdy
(Administrátor)
Dobrý den,
Za dopravce Geis a naši firmu se Vám musíme omluvit a to již poněkolikáté. Dopravce jsme urgovali, bohužel v době největší přepravní špičky (Vánoce) nejde vše tak hladce, jak by si spoustu zákazníků představovala.
Skutečný stav a průběhu komunikace:
Zakoupil jste u nás produkt, který se bohužel pokazil (zatím není u nás, vycházím z toho, co jste nám sdělil při zadání reklamace). Samozřejmě se toto může stát a v takovém případě je z naší strany velká snaha co nejdříve zákazníkovi vyhovět. Bylo a je tomu tak i ve Vašem případě. Dohodli jsme Vám svoz a vysvětlili další postup (komunikace jak emailem tak telefonicky). Také jsme Vám sdělili, že nyní před svátky jezdí dopravci nepravidelně a svoz může trvat několik dnů. Samozřejmě, že nemusíte zůstávat doma, ale že Vám řidič před vyzvednutím zásilky zatelefonuje a dohodne přesný čas svozu. Je to běžný postup. Také Vám bylo sděleno, že můžete produkt odeslat na reklamaci sám a budou Vám proplaceny náklady na dopravu (u reklamací proplácíme všem, zákazník na to má právo).
Co se týče kontroly zboží po přijetí u nás, tak to je samozřejmé. Kontrolujeme všechny reklamace, odstoupení od smlouvy. To má svoji logiku. Po přijetí u nás se ovšem nic neprotahuje a reklamace i odstoupení od smlouvy se řeší velice rychle a to během několika málo dnů.
Nakonec i ostatní recenze a naše hodnocení nenasvědčují tomu, že bychom zákazníky jakkoliv klamali, protahovali reklamace a hráli "mrtvého brouka".
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
Naprostá spokojenost.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
Vše bez problémů.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
Velmi vstřícný přístup, doporučuji
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení.
plná spokojenost s personálem
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za vyplnění dotazníku. Pěkný den.
Nakupoval jsem zde poprvé ke vší spokojenosti.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za vyplnění dotazníku. Pěkný den.
Objednávka vyřízena a jsem spokojena
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za vyplnění dotazníku. Pěkný den.
Přišlo v pořádku
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za vyplnění dotazníku. Pěkný den.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za vyplnění dotazníku. Pěkný den.
Rychlost, výrazné slevy na výběhové zboží
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za vyplnění dotazníku. Pěkný den.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení :-)
.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za vyplnění dotazníku. Pěkný den.
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení.